Analiza wyników ankiety "Czy hotele są przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych?"
W jakim jest Pan/Pani przedziale wiekowym?
Jest Pan/Pani..
Proszę o wybranie jednego hotelu, w którym Pan/Pani był/a i do którego będa się odnosić następne pytania.
Czy są pokoje w są dostosowane do osób niepełnosprawnych?
Czy ogólnodostępne elementy wyposażenia obiektu, takie jak urządzenia komunikacji wewnętrznej, przyciski i wyłączniki, są umieszczone na wysokości, umożliwiającej swobodne korzystanie osobom poruszającym się na wózku?
Czy co najmniej jedno stanowisko recepcyjne dysponuje ladą o wysokości nieprzekraczającej 90 cm, z podjazdem o wysokości min. 67 cm, lub jest wydzielone osobne stanowisko obsługi osób poruszających się na wózkach?
Czy pokoje sa wyposażone w poręcze i uchwyty ułatwiające korzystanie z urządzeń higieniczno-sanitarnych?
Czy w pokojach zapewnione jest umeblowanie umożliwiające korzystanie osobom poruszającym się na wózkach, w tym możliwość podjazdu pod płytę stołu, biurka i umywalki?
Czy w salach gastronomicznych i wielofunkcyjnych są przystosowane miejsca umożliwiające korzystanie z usług osobom na wózkach?
Czy co najmniej jeden telefon ogólnodostępny przystosowany jest do korzystania przez osoby niepełnosprawne, umieszczony na wysokości, umożliwiającej swobodne korzystanie osobom poruszającym się na wózku?
Czy przyciski sterujące windami są opisane w sposób czytelny dla niewidzących, a windy wyposażone w sygnalizację dźwiękową?
Czy wyłączniki światła, sygnalizacja przywoławcza, telefon i sterowanie telewizorem są dostępne z łóżka?