Kontakt

Analiza wyników ankiety "Lokowanie produktu"

  Ile godzin dziennie poświęcasz na oglądanie telewizji?
Co najchętniej oglądasz w telewizji?
Czy kiedykolwiek zauważyłeś lokowanie produktu w filmach?
Gdzie spotykasz się najczęściej z lokowaniem produktu?
  W jaki sposób najczęściej jest przedstawiany produkt (marka)?
Jakie produkty lokowane potrafisz rozpoznać?
Czy obecność Twoich ulubionych produktów i marek wpływa na zainteresowanie filmem?
Czy kupisz produkt pojawiający się w ulubionym serialu?
Czy wolałbyś zwiększyć ilość reklam lokowanych w filmach, serialach, programach, itp. na rzecz ograniczenia bądź wyeliminowania reklam tradycyjnych?
Czy Twoim zdaniem produkt lokowany jest skuteczniejszy od tradycyjnej reklamy?
Jaka jest Twoja płeć
    Jak często korzystasz z Internetu?  
  W jakim przedziale wiekowym się znajdujesz