Kontakt

Analiza wyników ankiety "Konsumpcjonizm a ekologia"

1. Na co zwraca Pan/Pani największą uwagę podczas zakupów
2. Czy przed dokonaniem zakupu sprawdza Pan/Pani, wpływ danej marki/produktu na środowisko
3. Czy zdecydował(a)by się Pan/Pani na zakup nowego produktu zawierającego ekologiczne certyfikaty, gdyby był w tej samej cenie co regularnie zakupywany przez Pana/Panią produkt bez certyfikatów
4. Czy zdecydował(a)by się Pan/Pani na zakup produktu z ekologicznymi certyfikatami, gdyby był droży, niż produkt bez certyfikatów?
5. Czy kiedykolwiek zrezygnował(a) Pan/Pani z zakupu regularnie używanego produktu, który okazał się nieprzyjazny środowisku?
6. Czy kiedykolwiek zrezygnował(a) Pan/Pani z zakupywania produktów marki, która okazała się nieetyczna?
7. Czy robiąc zakupy zwraca Pan/Pani uwagę na to, czy opakowanie produktu nadaje się do recyklingu?
8. Czy wybierając konkretną markę zwraca Pan/Pani uwagę, czy jej działania są przyjazne środowisku?
9. Czy robiąc zakupy używa Pan/Pani toreb wielokrotnego użytku?
10. Czy kupując produkty kosmetyczne zwraca Pan/Pani uwagę, aby produkt nie był testowany na zwierzętach?
11. Co Pana/Pani zdaniem ma największy wpływ na poprawę stanu środowiska?
12. Czy kiedykolwiek uczestniczył(a) Pan/Pani w protestach lub podpisywał(a) petycje na rzecz ochrony środowiska?
13. Jakie są Pani/Pana zdaniem najważniejsze powody, dla których warto chronić środowisko przyrodnicze?
14. Czy uważa Pan/Pani, że konsumpcjonizm ma wpływ na ochronę środowiska
15. W jakim stopniu postrzega Pan/Pani otoczenie przyrodnicze jako wartość, którą należy szanować i chronić przed degradacją w skali od 1 do 5 (1=bardzo nisko, 5=bardzo wysoko)
16. W jaki stopniu interesuje się Pan/Pani ideą zrównoważonego rozwoju miast i zasadami ekologii w skali od 1 do 5 (1=brak zainteresowania, 5=duże zainteresowanie)
17. Płeć
18. Wiek
19. Miejsce zamieszkania
20. Wykształcenie