Kontakt

Analiza wyników ankiety "Reklama"

Jak Pani/Pan postrzega wszechobecność reklamy we współczesnym świecie?
Czy reklama jest dla Pani/Pana zjawiskiem pożytecznym?
Czy reklama jest dla Pani/Pana zrozumiała w odbiorze?
Z jakimi środkami masowego przekazu Pan/Pani się styka najczęściej?
Jaką formę reklamy najbardziej Pani/Pan uważa za skuteczną?
Według Pani/Pana reklama jest:
Jakie są według Pani/Pana najważniejsze funkcje reklamy?
Czy przed dokonaniem zakupu zasięga Pani/Pan informacji o zakupionych produktach?
Gdzie poszukuje Pani/Pan tych informacji?
Czy uważa Pani/Pan reklamę jako narzędzie wpływania na ludzi?
Jak Pani/Pan ocenia wpływ reklamy na swoje wybory konsumenckie?
Czy uważa Pani/Pan, że reklama tworzy sztuczne potrzeby?
Czy odczuwa Pani/Pan większą satysfakcję kupując produkt intensywniej reklamowany od innych?
Nosząc, posiadając reklamowany produkt czuje się Pani/Pan:
Czy postrzega Pani/Pan firmy, marki powszechnie reklamowane za bardziej prestiżowe od innych?
Jaka grupa wiekowa według Pani/Pana jest najbardziej podatna na reklamę?
Co drażni Panią/Pana najbardziej w reklamach?
Płeć
Wiek