Kontakt

Analiza wyników ankiety "reklama kontrowersyjna"

Płeć
Wiek
Województwo
Wielkość miejscowości
Liczba osób w gospodarstwie domowym
Sytuacja zawodowa
Jaki jest Twój miesięczny dochód netto ("na rękę"):
JAKI WYDŹWIĘK MA DLA PANI/PANA OKREŚLENIE „KONTROWERSYJNA”?
JAKI JEST PANI/PANA STOSUNEK DO REKLAM KONTROWERSYJNYCH?
JAKI WPŁYW NA PANI/PANA DECYZJE ZAKUPOWE MAJĄ REKLAMY KONTROWERSYJNE?
JAKI RODZAJ PRODUKTÓW KUPUJE PANI/PAN NAJCZĘŚCIEJ POD WPŁYWEM REKLAM KONTROWERSYJNYCH?
KTÓRY RODZAJ REKLAMY KONTROWERSYJNEJ PRZEMAWIA DO PANI/PANA NAJBARDZIEJ?
JAKIE JEST PANI/PANA ZDANIE NA TEMAT WIARYGODNOŚCI REKLAM KONTROWERSYJNYCH?
CO NAJBARDZIEJ CENI PANI/PAN W REKLAMACH KONTROWERSYJNYCH?
CZY SEKS I EROTYKA W REKLAMIE ODDZIAŁUJE NA PANIĄ/PANA, WZBUDZAJĄC KONTROWERSJE I SZOKUJĄC?
CZY PRZEMOC I AGRESJA W REKLAMIE ODDZIAŁUJE NA PANIĄ/PANA, WZBUDZAJĄC KONTROWERSJE I SZOKUJĄC?
CZY WIARA I SYMBOLE RELIGIJNE W REKLAMIE ODDZIAŁUJE NA PANIĄ/PANA, WZBUDZAJĄC KONTROWERSJE I SZOKUJĄC?
CZY CHOROBY I ŚMIERĆ W REKLAMIE ODDZIAŁUJE NA PANIĄ/PANA, WZBUDZAJĄC KONTROWERSJE I SZOKUJĄC?
CZY RASIZM W REKLAMIE ODDZIAŁUJE NA PANIĄ/PANA, WZBUDZAJĄC KONTROWERSJE I SZOKUJĄC?
CZY MNIEJSZOŚCI SEKSUALNE W REKLAMIE ODDZIAŁUJE NA PANIĄ/PANA, WZBUDZAJĄC KONTROWERSJE I SZOKUJĄC?
CZY PANI/PANA ZDANIEM PORUSZANIE W REKLAMACH TEMATÓW TABU (WYMIENIONYCH W PYTANIACH POWYŻEJ) SĄ POTRZEBNE?
CZY REKLAMA ZAWIERAJĄCA TREŚCI KONTROWERSYJNE WZBUDZA W PANI/PANU SILNIEJSZE EMOCJE NIŻ TRADYCYJNE PRZEKAZY REKLAMOWE?
CZY UWAŻA PANI/PAN, ŻE PRODUKT ZAPREZENTOWANY W REKLAMIE KONTROWERSYJNEJ ZAPADA W PAMIĘĆ LEPIEJ NIŻ TE, PRZEDSTAWIONE W TRADYCYJNEJ REKLAMIE?
CZY PO OBEJRZENIU REKLAMY, KTÓREJ TEMATYKA BYŁA DLA PANI/PANA KONTROWERSYJNA, BYŁABY/BYŁBY PANI/PAN SKŁONNA/Y ZAKUPIĆ PREZENTOWANY W NIEJ PRODUKT?
CZY UWAŻA PANI/PAN, ŻE REKLAMY SĄ TERAZ BARDZIEJ KONTROWERSYJNE I SZOKUJĄCE NIŻ KILKA LAT TEMU?
JAKI WPŁYW PANI/PANA ZDANIEM WYWIERAJĄ KONTROWERSYJNE REKLAMY NA ICH ODBIORCÓW?