Kontakt

Analiza wyników ankiety "Zarządzanie wiedzą klienta jako narzędzie budowania relacji z klientami"

Które z poniższych elementów są priorytetowe w Pana/Pani firmie? (proszę zaznaczyć max 3 odpowiedzi)
2. Czy Pani/Pana firma jest skierowania głownie na produkt czy na klienta?
Czy przedsiębiorstwo w którym Pan/Pani pracuje zbiera informacje na temat klientów dzięki rozwiązaniom informatycznym?
Jak istotne Pana/Pani firmy jest zarządzanie relacjami z klientami (CRM)?
5. Eliminowanie barier uniemożliwiających wdrożenie metod zarządzania wiedzą klienta do organizacji zwiększa potencjał do jej rozwoju:
6. Firmy powinny tworzyć warunki wspierające implementację metod zarządzania wiedzą klienta , aby wspierać wszystkie procesy zachodzące w organizacji i skutecznie budować z nimi relacje:
7. Zarządzanie wiedzą klienta pomaga organizacją skutecznie reagować na zmiany w otoczeniu oraz identyfikować szanse budowanie skutecznych relacji:
Co Pani/Pana firma spodziewa się uzyskać poprzez wykorzystanie narzędzi Zarządzania wiedzą klienta do budowania relacji z klientami? (proszę zaznaczyć max 3 odpowiedzi)
9.Czy informacje o klientach w Pana/Pani firmie są zbierane w sposób jawny?
10.Czy wykorzystywanie w firmie zarządzania wiedzą klientów pozytywnie wpływa na jakość budowanych relacji?
Czy uważa Pan/ Pani iż CKM stanowi nieoderwalny element skutecznego budowania relacji z klientami?
Czy według Pana/Pani zarzadzanie wiedzą klientów stanowi podstawę budowania efektywnego systemu CRM?
13. Czy przewiduje Pan/Pani, że Pana/Pani przedsiębiorstwo zwiększy czy zmniejszy zakres wykorzystania CKM do budowanie relacji z klientami w ciągu najbliższych lat?
Czy uważa Pan/Pani, że wykorzystywanie CKM wpływa na kreowanie efektywniejszej wartości dla konsumenta?
Płeć:
Wielkość zatrudnienia
Które z poniższych stanowisk zajmuje Pan/Pani w firmie
Jaka jest Pana/Pani główna branża