Kontakt

Analiza wyników ankiety "Browar Tyskie"

Browar Tyskie rozpoczyna kampanię “Przejdźmy na Ty z Tyskie”, która ma na celu wspieranie barów na Śląsku. Zgodnie ze starym powiedzeniem “Kaj się piwo warzy, tam się mile gwarzy” mieszkańcy Śląska chętnie odwiedzają lokalne puby, które jednak zaczęły mocno podupadać w związku z pandemią. Już w czerwcu Kompania Piwowarska postawiła ponad 60 billboardów zachęcających do odwiedzania okolicznych barów. Obecnie marka Tyskie zdecydowała się na nagranie wideo we współpracy z właścicielami wspomnianych wcześniej lokali. “Najnowszym elementem akcji są realizowane przez Tyskie chwytające za serce krótkie filmy dokumentalne pokazujące miejsca, w których historię głęboko zakorzenione są śląskie wartości takie, jak poczucie lokalności, wspólnotowości czy kultywowanie dobrych i ciepłych sąsiedzkich relacji, a nierzadko też przekazywanie biznesów z ojca na syna.” Czy taka kampania rzeczywiście może wpłynąć na zwiększenie konkurencyjności barów na Śląsku?