Kontakt

Analiza wyników ankiety "Wykorzystywanie erotyki w reklamie"

1. Czy uważa Pan/Pani, że reklamy, w których występują elementy erotyczne są skuteczne?
2. Czy uważa Pan/Pani reklamy o charakterze erotycznym za atrakcyjne?
3. Czy uważa Pan/Pani, że reklamy o charakterze erotycznym mają wpływ na postrzeganie seksualności w rzeczywistości?
4. Co zwraca Pana/Pani uwagę w poniższej reklamie?
5. Czy uważa Pan/Pani, że cenzura zastosowana w reklamie z pytania 4. niweluje efekt erotyzmu?
6. Co sądzi Pan/Pani o telewizyjnych reklamach, wykorzystujących elementy erotyczne?
7. Która z płci bardziej kojarzy się Panu/Pani z erotyką w reklamie?
8. Która z kategorii produktów najbardziej kojarzy się Panu/Pani z erotyką?
9. Jak ocenia Pan/Pani związek produktów reklamowanych z wykorzystaniem erotyki z ich faktycznym powiązaniem z erotyką?
10. Czy reklamy erotyczne pomagają Panu/Pani w zapamiętaniu nazwy marki?
11. Czy pamięta Pan/Pani poniższą reklamę? Jeśli tak, to jaka marka była przez nią promowana?
Płeć
12. Czy według Pana/Pani reklamy o charakterze erotycznym są poniżające dla którejkolwiek z płci?
Wiek
Województwo
Sytuacja zawodowa