Kontakt

Analiza wyników ankiety "Nie piję Tigera - Uwaga Rewelacje"

Na stronie promującej napój energetyczny Tiger Energy Drink pojawiła się grafika, która świętuje 1 sierpnia środkowym palcem. Obrazek zdobi hasło: "Dzień Pamięci. Chrzanić to, co było, ważne to, co będzie". Czy to szokujące stwierdzenie ?
Michał Rachoń dziennikarz TVPinfo w milczeniu otworzył na antenie puszkę z napojem i patrząc prosto w kamerę ostentacyjnie wylał jej zawartość na podłogę. Po kilku sekundach zgniótł ją i demonstracyjnie wyrzucił ze siebie. Co o tym sądzisz?
Po burzy, jaka rozpętała się w mediach i internecie, firma odpowiedzialna za markę napoju skasowała ilustrację i przeprosiła za nią. Jak potwierdził Maciej Łapiński, client service director w agencji J. Walter Thompson, osoby odpowiedzialne za wpis zostały zwolnione. Firma Maspex w ramach zadośćuczynienia przekazała też 500 tys. zł na rzecz inicjatywy "Pomoc dla Powstańców". Niesmak jednak pozostał.... Co sądzisz ?
Pochodzenie
Płeć
Wiek
Kupowałeś wcześniej Tigera ?