Kontakt

Analiza wyników ankiety "Ankieta - wpływ e- reklamy na zachowanie konsumentow"

Czy korzysta Pan/Pani z Internetu?
Jak często korzysta Pan/Pani z Internetu?
Na jakim urządzenie korzysta Pan/Pani z Internetu?
Proszę zaznaczyć do czego służy  Panu/Pani Internet?
Jakie reklamy w sieci najczęściej spotykasz?
Proszę ocenić w skali 1 – 3 stosunek do przedstawionych poniżej form reklamy 1. Bardzo mnie irytuje, od razu wyłączam (jezeli jest to możliwe) 2. Jest mi ona obojętna 3. Jestem pozytywnie nastawiony, oglądam ją     1. Reklamy graficzne:
Reklamy animowane
3. Przemieszczająca reklama, która unosi się nad treścią serwisu
Reklama pojawiająca się w nowym oknie
Wideo reklama
Reklama wideo pojawiająca się przed lub w trakcie odtwarzania filmu
Reklama graficzna/animowana pojawiająca się w czasie odtwarzania filmu jako pasek na dole odtwarzacza
E- mailowe reklamy
Reklama informująca o wygraniu jakiejś nagrody
Proszę wybrać odpowiednie stwierdzenie:
Czy kupiłeś jakiś produkt dzięki reklamie?
Jaki jest według Pana/i wpływ reklamy na zwiększenie klientów?
Jaki sposób robienia zakupów preferuje Pan/Pani?
Czy na swoim komputerze posiadasz zainstalowane programy do blokowania reklam (np. AdBlock)
Z jakim stwierdzeniem się zgodzisz?
Czego według Pana/i jest za dużo w reklamach?
Czy gdybyś był/a lub jesteś przedsiębiorcą, to zdecydowałbyś/aś się na reklame swojej firmy w Internecie?
Płeć:
Wiek:
Wykształcenie:
Miejsce zamieszkania