Analiza wyników ankiety "Segmentacja jako element kreowania wizerunku poszczególnych marek LPP. Mohito, House, Sinsay."

Określ w jakim stopniu kojarzysz  poniższe marki odzieżowe . 
Produkty poniższych marek skierowane są do:
Dopasuj, które frazy pasują do poszczególnej marki.  
Jakie cechy można przypisać poszczególnym marką
W jakich okolicznościach noszone są ubrani poszczególnych marek
Do jakiej marki pasuje poniższy opis  ,,Marka .... to propozycja dla pewnych siebie, niezależnych kobiet. Jej projektanci tworzą kolekcje, które łączą w sobie swobodę i elegancję''.
Do jakiej marki pasuje poniższy opis ,, Marka ... adresowana jest do młodych ludzi, ceniących sobie przyjemne sposoby spędzania czasu. W salonach ... doskonale odnajdują się wielbiciele miejskiego stylu, podążający za trendami. Dla wielu odbiorców marki źródłem inspiracji jest muzyka''.
Do jakiej marki pasuje poniższy opis  ,, ... to marka, która dedykuje swoje kolekcje dziewczynom, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Różnorodność, nietuzinkowe projekty oraz odważne wzory i nadruki to niewątpliwie główne atuty propozycji tej marki ''.
Jak często kupujesz poniższe marki:
Jak określisz swój stosunek do zakupu marek odzieżowych
Czy utożsamiasz się z którąś z poniższych marek
Określ swój wiek
Proszę określić swoje wykształcenie
Proszę określić miejsce swojego zamieszkania
Podaj swoją płeć