Kontakt

Analiza wyników ankiety "Czy hotele Holiday Inn są przystosowane do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich?"

 Czy ogólnodostępne elementy wyposażenia obiektu, takie jak urządzenia komunikacji wewnętrznej, przyciski i wyłączniki, są umieszczone na wysokości, umożliwiającej swobodne korzystanie osobom poruszającym się na wózku?
 Czy co najmniej jeden telefon ogólnodostępny przystosowany jest do korzystania przez osoby niepełnosprawne, umieszczony na wysokości, umożliwiającej swobodne korzystanie osobom poruszającym się na wózku?
Czy co najmniej jedno stanowisko recepcyjne dysponuje ladą o wysokości nieprzekraczającej 90 cm, z podjazdem o wysokości min. 67 cm, lub jest wydzielone osobne stanowisko obsługi osób poruszających się na wózkach?
Czy w salach gastronomicznych i wielofunkcyjnych są przystosowane miejsca umożliwiające korzystanie z usług osobom na wózkach?
 Czy przyciski sterujące windami są opisane w sposób czytelny dla niewidzących, a windy wyposażone w sygnalizację dźwiękową?
 Czy pokoje sa wyposażone w poręcze i uchwyty ułatwiające korzystanie z urządzeń higieniczno-sanitarnych?
Czy wyłączniki światła, sygnalizacja przywoławcza, telefon i sterowanie telewizorem są dostępne z łóżka?
Czy w pokojach zapewnione jest umeblowanie umożliwiające korzystanie osobom poruszającym się na wózkach, w tym możliwość podjazdu  pod płytę stołu, biurka i umywalki?
Czy są pokoje w Holiday Inn są dostosowane do osób niepełnosprawnych?