Kontakt

Analiza wyników ankiety "Wpływ reklamy na dzieci"

Ile ma Pan/Pani dzieci?
 W jakim wieku jest Pana/-i dziecko/-i? 
 Ile godzin dziennie spędza Pana/-i dziecko przed telewizorem? 
Czy Pana/-i dziecko lubi oglądać reklamy telewizyjne?
Jaka jest reakcja Pana/-i dziecka na reklamę? 
 Czy Pana/-i dziecko używa w codziennych zabawach, spotkaniach z rówieśnikami itp. zwrotów zasłyszanych w reklamach?
Na co Pana/-i dziecko najbardziej zwraca uwagę oglądając reklamę? 
Jaki wpływ ma wg Pana/-i reklama na rozwój Pana/-i dziecka?
Czy podczas zakupów Pana/-i dziecko wybiera te produkty (konkretne zabawki, słodycze), które pamięta z reklamy?
Czy podczas wspólnych zakupów zdarza się, że Pana/-i dziecko ma wpływ na to, jaki rodzaj produktu (dot. artykuły spożywcze, środki czystości, kosmetyki, ubrania) Pan/Pani kupi?
Rozmawia Pan/-i ze swoim dzieckiem na temat oglądanych reklam?
Sądzi Pan/-i, że Pan/-i dziecko jest świadome tego, jak działa reklama?
 Które z poniższych stwierdzeń są wg Pana/-i trafne, a które nie?
Płeć
Wiek
Województwo