Analiza wyników ankiety " Ocena stresu i motywacji dzieci w wieku szkolnym w nauce pływania."

Płeć
Wiek
Województwo
Wielkość miejscowości
Liczba osób w gospodarstwie domowym
Czy potrafisz pływać?
W jaki sposób nauczył/a się Pan/i pływać?
W jakim wieku jest Pani/a dziecko?
Jak długo pływa Pani/a dziecko ?
Ile razy w tygodniu chodzi Pan/i dziecko na basen? ( pływać, bawić się w wodzie)
Swoją pociechę uważa Pan/i za:
W jakim celu uczy się Pani/a dziecko pływać?
Czy obserwuje Pan/i objawy stresu u swojego dziacka? Jeżeli tak to jakie?
Która z wymienionych osób zachęca Pani/a dziecko do pływania?
Jaki wpływ emocjonalny na Pana/i dziecko ma pływanie?
Czy zauważył Pan/i aby dziecko miało opory przez zajęciami z pływania, trzeba je namawiać i dodatkowo motywować?
Kto najczęściej pomaga Pani/a dziecku w pakowaniu się na zajęcia pływania?
Czy Pani/a dziecko chętnie poświęca czas na naukę pływania?
Jak reaguje Pani/a dziecko gdy dostanie słabą lub złą ocenę w szkole?
Przed zajęciami z pływania Pani/a dziecko odczuwa:
Czego najbardziej obawia się Pani/a dziecko przed zajęciami z pływania?
Gdy Pani/a dziecko się denerwuje to :
Co czuje Pani/a dziecka, gdy koledzy z klasy otrzymują lepszą ocenę?
Czy osoba prowadząca zajęcia - instruktor, trener, wpływa na poziom stresu u dziecka?
Która z wymienionych rzeczy motywuje Pani/a dziecko do pływania najbardziej?
Czy ma wpływ na zachowanie Pani/a dziecka sytuacja gdy zmienia się instruktor/ trener pływania ? 
Czy Pani/a dziecko woli uczestniczyć w zajęciach pływania grupowych czy indywidualnych? 
Obecność na zajęciach Pani/a dziecka oraz obserwacja jak sobie radzi wywołuje
Jak oceniasz poziom sprawności swojego dziecka?
Czy oprócz pływania uprawia Pani/a dziecko jeszcze jakieś sporty? Jakie?
Co sprawia największy problem w nauce pływania Pani/a dziecka?
Jakie widzi Pan/i korzyści wynikające z uczestnictwa dziecka w szkółce pływania?
Czy Pani/a dziecko chętnie wzięłoby udział w zawodach pływackich?