Czy słyszał/a Pan/Pani określenie „reklama szokująca” (ang. shockvertising)?
Czy spotkał/a się Pan/Pani wcześniej z reklamą szokującą?
Jak ocenia Pan/Pani swój stopień zapamiętywania reklam, haseł reklamowych itp.
Analiza wybranych przykładów:
Przykład 1 – reklama komercyjna nr 1
Proszę o skopiowanie poniższego linku do przeglądarki internetowej i obejrzenie filmiku.
http://www.youtube.com/watch?v=b1wCnVnrPwM
Brak danych
Czy widział/a Pan/Pani tę reklamę lub bardzo podobną wcześniej?
Proszę zaznaczyć uczucia, emocje jakie towarzyszą Panu/Pani po zobaczeniu tej reklamy.
Proszę dokonać oceny każdej z pięciu podanych cech reklamy.
Jak ocenia Pan/Pani dobór treści/motywu w reklamie w odniesieniu do reklamowanego produktu/marki?
Czy uważa Pan/Pani, że reklama ta powinna być emitowana w różnego rodzaju mediach?
Proszę sobie wyobrazić, iż zastanawia się Pan/Pani nad zakupem reklamowanego produktu/usługi. W jakim stopniu ta reklama wpłynęłaby na Pana/Pani decyzje zakupową?
Analiza wybranych przykładów:
Przykład 2 – reklama społeczna nr 1
Proszę o skopiowanie poniższego linku do przeglądarki internetowej i obejrzenie filmiku.
http://www.youtube.com/watch?v=YHRXYUO28Dg
Brak danych
Czy widział/a Pan/Pani tę reklamę lub bardzo podobną wcześniej?
Proszę zaznaczyć uczucia, emocje jakie towarzyszą Panu/Pani po zobaczeniu tej reklamy.
Proszę dokonać oceny każdej z pięciu podanych cech reklamy.
Jak ocenia Pan/Pani dobór treści/motywu w reklamie w odniesieniu do reklamowanego produktu/marki?
Czy uważa Pan/Pani, że reklama ta powinna być emitowana w różnego rodzaju mediach?
Proszę sobie wyobrazić, że powyższa reklama społeczna dotyczy Pana/Pani zachowania/postawy. W jakim stopniu ta reklama wpłynęłaby na zmianę Pana/Pani zachowania/postawy?
Analiza wybranych przykładów:
Przykład 3– reklama komercyjna nr 2
Proszę o skopiowanie poniższego linku do przeglądarki internetowej i obejrzenie filmiku.
http://www.youtube.com/watch?v=VvgrrfxeomQ
Brak danych
Czy widział/a Pan/Pani tę reklamę lub bardzo podobną wcześniej?
Proszę zaznaczyć uczucia, emocje jakie towarzyszą Panu/Pani po zobaczeniu tej reklamy.
Proszę dokonać oceny każdej z pięciu podanych cech reklamy.
Jak ocenia Pan/Pani dobór treści/motywu w reklamie w odniesieniu do reklamowanego produktu/marki?
Czy uważa Pan/Pani, że reklama ta powinna być emitowana w różnego rodzaju mediach?
Proszę sobie wyobrazić, iż zastanawia się Pan/Pani nad zakupem reklamowanego produktu/usługi. W jakim stopniu ta reklama wpłynęłaby na Pana/Pani decyzje zakupową?
Który z 3 wymienionych przykładów najbardziej zapadł Panu/Pani w pamięci?
Dlaczego akurat ten przykład?
Proszę o wskazanie treści, których według Pana/Pani REKLAMA KOMERCYJNA (reklama produktów/usług) NIE POWINNA zawierać.
Proszę o wskazanie treści, których według Pana/Pani REKLAMA SPOŁECZNA (kampanie społeczne)\ NIE POWINNA zawierać.