Kontakt

Analiza wyników ankiety "Promocja w biurach podróży efektywnym i skutecznym narzędziem pozyskiwania klienta"

Z jakich źródeł korzysta Pan/i przy pozyskiwaniu informacji o produktach i usługach turystycznych świadczonych przez biura podróży?
Jeżeli zaznaczył Pan/i odpowiedź "Internet" to proszę wskazać z jakich dwóch możliwości oferowanych tą drogą korzystał/a Pan/i do tej pory w przypadku produktów i usług turystycznych?
Jeżeli zaznaczył Pan/ i odpowiedź "Pracownik biura podróży" to proszę wskazać, które dwie cechy są dla Pana/i najbardziej istotne?
Jakie formy promocji sprzedaży usług turystycznych w biurze podróży uważa Pan/i za istotne?
Proszę zaznaczyć w skali od 0 do 5 jak ocenia Pan/i znaczenie poszczególnych reklam w działalności biura podróży ( gdzie ocena 0 oznacza "nie ma znaczenia"; ocena 5 "największe znaczenie")
Proszę zaznaczyć w skali od 0 do 5 jak ocenia Pan/i znaczenie marketingu bezpośredniego w działalności biura podróży (gdzie ocena 0 oznacza "nie ma znaczenia"; ocena 5 "największe znaczenie")
Proszę zaznaczyć w skali od 0 do 5 jak ocenia Pan/i znaczenie działania Public Relations w pozytywnym kreowaniu wizerunku biura podróży? (gdzie ocena 0 oznacza "nie ma znaczenia"; ocena 5 "największe znaczenie")
Z usług jakiego biura podroży Pan/i korzysta lub korzystał/a ?
Czym kierował/a się Pan/i przy wyborze biura podróży?
Jak ocenia Pan/i wystrój wnętrz biur podróży?
Czy jest Pan/i zadowolony z usług świadczonych przez pracowników biur podroży?
Czy jest Pan/i zadowolony z ofert promocyjnych w biurach podróży?
Czy wygląd i dostępność usług turystycznych na stronie internetowej biur podróży jest Pana/i zdaniem na wysokim poziomie?
Jak ocenia Pan/i materiały promocyjne dostarczane przez biura podróży?
Czy w przyszłości zamierza Pan/i korzystać z promocji w biurach podróży?
Płeć
Wiek