Kontakt

Analiza wyników ankiety "Badanie dotyczące wybranych czynników wpływających na popyt konsumentów na jabłka"

1. Czy spożywa Pan/i jabłka?
2. Jak często w ostatnim tygodniu jadł/a Pan/i jabłka?
3. Ile jabłek spożywa Pan/i tygodniowo?
4. W jakim miejscu najczęściej kupuje (pozyskuje) Pan/i jabłka?
5. Proszę wskazać jeden, najważniejszy czynnik wpływający na zakup jabłek.
6. Proszę wskazać, w jakim stopniu podane czynniki wpływają na zakup jabłek.  
7. Jaki smak jabłek Pan/i preferuje?
8. Jaki kolor skórki jabłek Pan/i preferuje?
9. Chętniej wybiera Pan/i jabłka z rumieńcem czy o barwie jednolitej?
10. Najczęściej spożywa Pan/i jabłka ze skórką czy bez skórki?
11. Jaką wielkość jabłek Pan/i preferuje?
12. Jaką twardość miąższu jabłek Pan/i preferuje?
13. Bardziej preferuje Pan/i jabłka krajowe czy importowane?
14. Jaki jest Pana/i główny motyw wybierania jabłek krajowych?  
15. Jaki jest Pana/i główny motyw wybierania jabłek importowanych?  
16. Bardziej preferuje Pan/i jabłka konwencjonalne czy ekologiczne?
17. Jaki jest Pana/i główny motyw wybierania jabłek ekologicznych?  
18. Jaki jest Pana/i główny motyw wybierania jabłek konwencjonalnych?  
19. W jakiej formie najczęściej konsumuje Pan/i jabłka?
20. Gdyby na rynku jabłka nie były dostępne jakie inne owoce by Pan/i zakupił/a najchętniej?
21. Jakie przekąski najchętniej Pan/i  spożywa w czasie wolnym?
22. Czy poza sezonem, kiedy dostępne na rynku jabłka pochodzą z przechowalni, równie często jak w sezonie jesiennym kupuje Pan/i jabłka?
23. Jabłka jakich odmian Pan/i spożywa?  
24. Jaką odmianę jabłek lubi Pan/i najbardziej? (proszę wpisać nazwę)
25. Ile przeciętnie kilogramów jabłek spożywa Pan/i miesięcznie?
26. Ile przeciętnie wydaje Pan/i miesięcznie na zakup jabłek?
27. Czy zna Pan/i właściwości prozdrowotne jabłek?
28. Czy Pana/i zdaniem jabłka mają właściwości antyoksydacyjne?
29. Czy wzrost świadomości konsumentów dotyczącej antyoksydacyjnych właściwości jabłek może spowodować zwiększenie ich spożycia?
30. Czy znajomość właściwości antyoksydacyjnych wpływa na zwiększenie przez Pana/ią zakupu jabłek?
31. Płeć  
32. Wiek
33. Miejsce zamieszkania
34. Wykształcenie
35. Stan cywilny  
36. Status zawodowy
37. Miesięczny dochód netto na osobę w gospodarstwie domowym