Kontakt

Analiza wyników ankiety "E-faktura."

E-faktura.   Operatorzy sieci komórkowych w Polsce praktycznie już od paru lat przeszli na rachunki elektroniczne tzw. e-faktury. Jest to zgodne z polityką i rachunkiem ekonomicznym tych firm, dlatego też oferują one zniżki dla dotychczasowych klientów za przejście na e-faktury. Natomiast w przypadku zawierania nowych umów, często właściciele sieci od razu w warunkach zawierają klauzulę o wyłącznym stosowaniu elektronicznych rozliczeń. Dlaczego pomimo stosowanych zachęt w postaci rabatów, część klientów nadal nie decyduje się na zmianę formuły dotychczas przekazywanych rozliczeń za świadczone usługi, pozostając przy formule papierowej? Przyjrzyjmy się teraz co zyskują firmy na takim rozwiązaniu, czy jest ono korzystne dla klientów i dlaczego cześć z  nie chce zgodzić się na zmianę tradycyjnej formuły rachunków?   W jakiej formie otrzymują Państwo rachunki od swoich operatorów sieci komórkowej?
Co zdaniem Państwa zyskują przede wszystkim firmy, które stosują elektroniczne faktury?
Jakie są zdaniem Państwa korzyści dla klientów z przyjętego rozwiązania dotyczącego elektronicznych rachunków - e-faktur?
A jakie są zdaniem Państwa największe wady stosowania e-faktur dla klientów?
Czy zdaniem Państwa operatorzy sieci nie powinni wymuszać na klientach konieczności przyjęcia jedynego rozwiązania jakim jest e-faktura, tym samym pozostawić swoim usługobiorcom możliwość wyboru formy dostarczania rachunków? 
Płeć
Województwo
Wiek
Wielkość miejscowości