Kontakt

Analiza wyników ankiety "Telefoniczne centra obsługi klienta."

Telefoniczne centra obsługi klienta.   Duże firmy korporacyjne w przeciągu ostatnich lat narzuciły swoim klientom własne procedury kontaktu w postaci Biur Obsługi Klienta czyli BOK oraz telefonicznych Centrów Obsługi Klienta czyli call center. Weźmy tutaj pod uwagę operatorów telefonii komórkowej działający na terenie Polski, wszyscy bez wyjątku komunikują się z klientami wyłącznie za pośrednictwem centrów obsługi. Część klienci jest zadowolonych z takiej formy kontaktu, inni odbierają ją jako budowanie muru odgradzającego ich od usługodawcy. Natomiast sami operatorzy wskazują na to, że jest to najlepsza forma komunikacji indywidualnej budująca i umacniająca więzi pomiędzy klientami a daną siecią.   Call Center lub Contact Center pełni funkcję help desku czyli tzw. gorącej linii gdzie klienci uzyskują informacje na temat produktów i usług, mogą zamówić daną usługę lub towar, złożyć reklamację, zgłosić awarię sprzętu, dowiedzieć się o wysokości rozliczenia z operatorem, stanie konta, aktualnych promocjach  itd.   Czy kiedykolwiek kontaktowali się Państwo z przedstawicielami operatora poprzez Contact Center?
Czy byli Państwo zadowoleni z obsługi za pomocą Call Center?
Jakie są zdaniem Państwa wady kontaktu telefonicznego z przedstawicielami usługodawcy za pośrednictwem Call Center?
Co Państwo sądzą na temat funkcjonowania Call Center z punktu widzenia pracowników tam zatrudnionych i klientów operatora sieci?
Jeżeli chcieliby Państwo skontaktować się z przedstawicielami operatora, jaką formę komunikacji by Państwo preferowali?
Płeć
Wiek
Województwo
Wielkość miejscowości