Kontakt

Analiza wyników ankiety "Programy partnerskie-afiliacyjne - czy na pewno?"

Programy partnerskie-afiliacyjne - czy na pewno?   Programy partnerskie w ciągu ostatnich lat bardzo upowszechniły się jako forma uzyskiwania dodatkowych przychodów on line. Warunkiem jest posiadanie własnej strony internetowej.   Programy afiliacyjne stanowią narzędzie marketingu internetowego. Budowane są na zasadzie ofert współpracy polegającej na dzieleniu się zyskiem. Organizatorem jest firma - założyciel programu, którego rola polega na pośredniczeniu pomiędzy zleceniodawcą czyli podmiotem gospodarczym oferującym swoje produkty lub usługi a partnerem / wydawcą czyli właścicielem strony internetowej. Ten na swojej stronie internetowej umieszcza reklamy, banery lub inne materiały promocyjne udostępnione przez organizatora w ramach programu współpracy afiliacyjnej. Klient wchodząc na reklamy na stronie wydawcy / partnera przechodzi na stronę on line zleceniodawcy za pomącą hiperłączy. W przypadku m.in. kliknięcia w reklamę lub dokonania zakupów on line  partner / wydawca otrzymuje prowizję od organizatora programu – właściciela platformy afiliacyjnej.   Czy w ostatnim okresie czasu zetknęli się Państwo z  ofertami programów partnerskich?
Czy byli lub są Państwo partnerami / wydawcami programów afiliacyjnych?
Jakie programy afiliacyjne znają Państwo chociażby ze słyszenia?
Które z zalet przystąpienia do programów promowanych przez ich organizatorów uznają Państwo za najatrakcyjniejsze i skłaniające potencjalnych wydawców do współpracy afiliacyjnej?
A jakie wady tej współpracy partnerskiej wydają się Państwu najistotniejsze?
Czy sądzą Państwo, że współpraca ta odbywa się rzeczywiście na zasadach wzajemności?
Biorą pod uwagę plusy i minusy tak skonstruowanych  programów czy są lub byliby Państwo zainteresowani przystąpieniem do współpracy partnerskiej - afiliacyjnej?
Jakie jest Państwa zdanie na temat funkcjonowania programów afiliacyjnych w polskich realiach?
Płeć
Wiek
Województwo
Wielkość miejscowości