Kontakt

Analiza wyników ankiety "kampania"

Polska marka Medicine ruszyła z nową kampanią kolekcji jesiennej pod nazwą ‘Very Alternative Medicine’, która oburzyła wiele osób. Główny przekaz kampanii jest taki, że ubrania mogą stać się terapią na ‘ból istnienia’. W reklamie pojawiają się między innymi slogany takie jak: „Czujesz, że współczesne zagrożenia cywilizacyjne Cię przerastają? Próbujesz uporać się z drażliwością, dyskomfortem, niepokojem? Nie możesz zasnąć? Nie możesz wstać? (...) Po latach badań, prób i testów – wreszcie pojawi się – prawdziwa terapeutyczna kolekcja Medicine.” Fani marki i nie tylko zarzucają firmie, że takie nawiązania do chorób psychicznych w tym depresji, która często nasila się w okresie jesiennym jest nie na miejscu, natomiast sama marka wydała oświadczenie, że to jedynie ‘kreacja artystyczna’. Czy uważasz, że kampania faktycznie przekroczyła granice smaku?