Analiza wyników ankiety "Sztuka zdobywania poparcia potencjalnych wyborców w Polsce..."

W Polsce już nieubłaganie tyka zegar wyborczy... Wkrótce, bo już w listopadzie wybory samorządowe, a w przyszłym roku wybory prezydenckie i parlamentarne... Czy Pani/Pan zauważył już zwiększoną aktywność działaczy samorządowych i polityków, ich zabieganie o popularność i poparcie?
Czy zgadza sie Pani/Pan z poglądem, że w Polsce ciągle jeszcze, jako metoda na zdobycie poparcia potencjalnych wyborców, jest składanie przez kandydatów wielu atrakcyjnych obietnic bez pokrycia (które nigdy nie doczekaja się realizacji)?
Wielu politologów o światowej renomie twierdzi, że zasadniczym kluczem do zwycięstwa w każdych wyborach jest unikalny program, który odróżni danego polityka od innych kandydatów, który odróżni daną partię od innych partii. Czy Pani/Pana zdaniem w naszych polskich warunkach sam program kandydata/partii odgrywa istotną rolę w uzyskaniu poparcia potencjalnych wyborców?
Wśród polskich polityków coraz większą popularnością cieszy się korzystanie z usług profesjonalnych doradców...Czy zgadza się Pani/Pan z opinią, że właśnie taki doradca polityczny pomaga poszczególnym politykom (a nawet partiom) w osiąganiu założonych celów  związanych z trwającą kampanią wyborczą, bo to on faktycznie przekształca pomysły polityka (mocodawcy) na barwne, chwytliwe idee, które zdobywają popularność i uznanie wśród potencjalnych wyborców?
Pani/Pana miejsce zamieszkania:
Pani/Pana wykształcenie:
Pani/Pana wiek:
Status Pani/Pana zatrudnienia:
Płeć respondenta:
Jak często korzysta Pani/Pan z Internetu?
Wielu znawców tematu twierdzi, że najbardziej istotnym elementem gwarancji uzyskania poparcia wyborców i odniesienia wyborczego sukcesu jest odpowiedni wizerunek kandydata, dlatego też zatrudnienie przez kandydata, czy też przez partię osobistego doradcy wizerunkowego jest sprawą bardzo ważną, bo polscy wyborcy wizerunek kandydata stawiają na jednym z czołowych miejsc w swojej ocenie.  Czy Pani/Pan podziela ten pogląd?