Kontakt

Analiza wyników ankiety "Strategie radzenia sobie ze stresem egzaminacyjnym"

 Uprawiam sport, by rozładować napięcie przed egzaminem.
Regularnie robię notatki.
Dzwonię do znajomych, szukając potwierdzenia, że też się nie uczą. 
Do egzaminu uczę się z dużym wyprzedzeniem. 
Wymieniam poglądy na forum grupy dotyczące egzaminu.
Mam wrażenie, że mogłem/am więcej czasu poświęcić na naukę.
Szukam pocieszenia w rozmowie z bliskimi mi osobami. 
Unikam osób, które stresują się egzaminem. 
Spotykam się ze znajomymi.
 Idę do kina, by się odprężyć.
Staram się nie uczyć na ostatnią chwilę.
Staram się ustalić, które zagadnienia się najważniejsze.
Systematycznie czytam literaturę.
Informuję bliskich o tym, że więcej czasu poświęcam na naukę.
Mam zły nastrój.
Proszę innych aby wyjaśnili mi zagadnienia, których nie rozumiem.
Zaczynam przygotowania na krótko przed egzaminem.
Spotykam się ze znajomymi i wspólnie się uczymy.
Myślenie o egzaminie mnie przygnębia.
Zwiększam ilość snu. 
Stosuję pozytywne informacje zwrotne np. „spokojnie, dam radę”. 
Czuję się niepewnie przed egzaminem. 
Zapewniam sobie właściwą dietę, by wspomóc pamięć i koncentracje. 
Słucham muzyki.
Unikam myślenia o tym co mnie czeka.
Staję się bardziej spięty/a.
Jem więcej słodyczy niż zazwyczaj.
Mówie innym,że stresuję się egzaminem.
Rozmawiam z innymi studentami o przygotowanych do egzaminu.
Regularnie uczestniczę w wykładach .
Mam „czarne myśli” typu „nie dam rady”, „nic nie rozumiem”.
Płeć
Wiek
Wykształcenie
Rok studiów