Kontakt

Analiza wyników ankiety "Wybór produktów pierwszej potrzeby"

1.Jak często dokonuje Pan/i zakupu niżej wymienionych produktów?  Artykuły spożywcze
Artykuły przemysłowe (np. akcesoria kuchenne, produkty do przechowywania żywności tj. folie, papiery)
Artykuły chemiczne (np. płyny, proszki )
2. Jakie najczęściej produkty spożywcze Pan/i kupuje? Proszę zaznaczyć 5)
3. Jakie najczęściej produkty chemiczne i przemysłowe Pan/i kupuje? (proszę wymienić po 2 produkty)
4.Czym najczęściej kieruje się Pan/i podczas zakupu produktów pierwszej potrzeby?  odległość od domu
wygląd produktu
cena
opakowanie
marka
przyzwyczajenia
promocje
jakość produktu
5. Proszę odnieść się do poniższych stwierdzeń dotyczących produktów pierwszej potrzeby cena jest najważniejsza podczas wyboru produktu
jakość produktu odgrywa dla mnie pierwszorzędną rolę
jakość wiąże się z wysoką ceną
ważne są dla mnie obniżki cen
najważniejsza jest znana marka
6. Czy zwraca Pan/i uwagę na promocje?
7. W jakim stopniu promocje produktów pierwszej potrzeby są ważne podczas ich zakupu?
8. W jakim stopniu istotne są poszczególne elementy promocji sprzedaży?  kupony
próbki
redukcja ceny
nagrody podczas zakupu
karty stałych klientow
degustacje
9. Proszę odnieść się do poniższych stwierdzeń dotyczących decyzji zakupowych produktów pierwszej potrzeby zawsze kupuję produkt, który miałam kupić
zawsze planuję co mam kupić, ale decyzje odnośnie marki podejmuję w sklepie
nigdy nie trzymam się wcześniej założonych planów zakupowych
zawsze planuję co mam kupić, ale na moje decyzje wpływają promocje stosowane w miejscu sprzedaży
Zawsze kupuję te produkty, które są dobrze wyeksponowane
Ekspozycja towatu nie wpływa na wybór konkretnego produktu
Zawsze kupuję produkty, które mają wygodne opakowanie (są poręczne)
Nie zwracam uwagi na wygląd (opakowanie) produktu
Kupuję produkty, które są w zasięgu mojego wzroku
10. W jakim stopniu kontakt ze sprzedawcą jest dla Pan/i ważny podczas zakupu produktów pierwszej potrzeby?
11. Czy miła obsługa w miejscu sprzedaży wpływa na Pani decyzje zakupowe? 
2. Czy miła atmosfera ( obecność muzyki, przyjemny wygląd miejsca sprzedaży) w miejscu sprzedaży podczas zakupów jest dla Pan/i ważna?
13. W jakim stopniu poszczególne elementy wpływają na Pan/i decyzje zakupowe? (1-bardzo ważne, 5-nieważne wizerunek sprzedawcy
wizerunek firmy
miła obsługa
reklamy
gazetki
duży wybór asortymentu
14. Proszę ustosunkować się do poniższych stwierdzeń. kupując w sklepie osiedlowym mam pewność co do jakości produktu
zakupy w małym sklepie zajmują mi mniej czasu
zbyt długa kolejka zniechęca mnie do zakupów
pomoc sprzedawców w małym sklepie jest dla mnie ułatwieniem
15. Proszę odnieść się do stwierdzeń dot. zakupu produktów pierwszej potrzeby nie warto jest poszukiwać niskich cen, gdyż zajmuje to dużo czasu
produkty markowe są dobrej jakości
promocja produktu jest powodem jego zakupu
robiąc zakupy pakowanych produktów zwracam uwagę na ich gramatury i cenę za kg
zawsze szukam niskich cen
robiąc zakupy porównuje ceny różnych marek
16. Proszę odnieść się do stwierdzeń dot. atmosfery w miejscu sprzedaży. podczas zakupów ważna jest dla mnie miła obsługa
ważne, aby obsługa sklepu potrafiła doradzić wybór produktu
ważny jest miły nastrój w sklepie
istotny jest dla mnie wystrój sklepu
  lepiej dostrzegam produkty dobrze oświetlone
17. W jakim stopniu poszczególne elementy wpływają na Pan/i decyzje zakupowe?  wystawy produktów
ekspozycja w miejscu sprzedaży
widoczne ceny
widoczna i pełna informacja o produkcie
18. Czy zwraca Pan/i uwagę na rozmieszczenie produktów na pólkach?
19. W jakim stopniu ułożenie produktów na półkach wpływa na Pan/i zakup? 
20. Proszę odnieść się do poniższych stwierdzeń dot. opakowania produktów.  atrakcyjny wygląd produktu wpływa na jego zakup
ważne jest funkcjonalne opakowanie produktu
małe opakowania są bardziej użyteczne
kupuję duże opakowania, gdyż z reguły wiąże się to po przeliczeniu z niższą ceną za jednostkę
Płeć
Wiek