Analiza wyników ankiety "BADANIE POSTRZEGANIA INSTRUMENTÓW PROMOCJI NA RYNKU NIERUCHOMOŚCI"

Czy jest Pan/Pani osobą pełnoletnią?  
Czy jest Pan/Pani zainteresowany/a skorzystaniem z usług biura nieruchomości?   
Czy sugeruje się Pan/Pani reklamami internetowymi w wyborze biura nieruchomości?  
Czy sugeruje się Pan/Pani reklamami na billboardach w wyborze biura nieruchomości?  
Czy sugeruje się Pan/Pani reklamami prasowymi w wyborze biura nieruchomości?  
Czy sugeruje się Pan/Pani reklamami radiowymi w wyborze biura nieruchomości?  
Na jaki rodzaj reklamy zwraca Pan/Pani najczęściej uwagę?
Na jaki rodzaj reklamy zwraca Pan/Pani najczęściej uwagę?
Co, według Pana/Pani, powinna zawierać reklama biura nieruchomości?
Czy uważa Pan/Pani, że nawiązywanie kontaktów przez pośredników z potencjalnymi klientami jest dobrą formą promocji dla biura nieruchomości?  
Preferuje Pan/Pani formę bezpośrednią (np. rozmowa pośrednika z klientem twarzą w twarz) czy pośrednią (np. rozmowa z pośrednikiem przez telefon) kontaktu z pośrednikiem nieruchomości?  
Czy jest Pan/Pani skłonny podać swoje dane kontaktowe oraz swoje preferencje dotyczące nieruchomości w celu otrzymania w przyszłości ofert wybranych specjalnie dla Ciebie?
Jakie informacje o sobie bałby się Pan/Pani podawać pośrednikom nieruchomości w celu sporządzenia oferty dla Pana/Pani?
Czy był Pan/była Pani kiedykolwiek na targach mieszkaniowych?  
Czy zamierza Pan/Pani udać się na targi mieszkaniowe w bliskiej przyszłości?  
Czy uważa Pan/Pani, że targi są dobrym źródłem informacji o rynku nieruchomości?  
Jakie drobne prezenty/gadżety zachęciłyby Pana/Panią do skorzystania z usług konkretnego pośrednika?
Proszę podać Pana/Pani płeć  
Proszę zaznaczyć Pana/Pani przedział wiekowy
Proszę podać miejsce Pana/Pani zamieszkania  
Proszę wskazać Pana/Pani stan cywilny
Proszę wskazać Pana/Pani status zawodowy