Analiza wyników ankiety "Postrzeganie produktów markowych..."

Co dla Pana / Pani oznacza głównie określenie "produkt markowy"?
Dla Pana / Pani nabywanie i posiadanie produktów markowych ma znaczenie:
W jakim stopniu znaczna różnica cen pomiędzy produktem markowym, a jego tańszym odpowiednikiem wpływa na Pana / Pani decyzję o zakupie produktu nieznanej marki?
Jaki wpływ na Pana / Pani decyzje zakupowe ma wpływ popularność, używanie danej marki wśród znajomych, współpracowników, osób publicznie znanych?
Jaki wpływ na Pana / Pani decyzje zakupowe ma intensywna, wszędobylska, kampania reklamowa danej marki?
Czy Pan / Pani posiada swoją ulubioną markę (marki)?
Jak oceniłby / oceniłaby Pan / Pani swoją lojalność, wierność i przywiązanie do ulubionej marki?
Wykształcenie:
Miejsce zamieszkania (wg liczby mieszkańców):
Wielkość dochodów miesięcznie w Pana / Pani gospodarstwie domowym (w przeliczeniu na 1 osobę w gospodarstwie domowym):
Wiek:
Płeć: